Skargi i wnioski
Pacjent może złożyć skargę, uwagę lub wniosek – także anonimowo. Zgłoszenia przyjmujemy ustnie lub pisemnie, w każdej naszej lokalizacji oraz za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej lub telefonu.
Jak złożyć skargę/wniosek w naszej placówce
- Ustnie – w rejestracji lub u upoważnionego pracownika,
- Pisemnie – pozostawiając pismo w punkcie obsługi lub przesyłając elektronicznie,
- Telefonicznie / elektronicznie – zgodnie z danymi kontaktowymi przychodni,
- Bezpośrednio u Prezesa Zarządu – po wcześniejszym umówieniu terminu.
Zgłoszenie skargi do NFZ – Małopolski OW
Jeśli świadczenie realizowane w ramach umowy z NFZ budzi Twoje wątpliwości, możesz złożyć skargę do Narodowego Funduszu Zdrowia (Małopolski Oddział Wojewódzki w Krakowie).
Adresy i godziny
MAŁOPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ
ul. Ciemna 6, 31-053 Kraków
sekretariat: ul. Ciemna 6 oraz ul. Wadowicka 8W
tel. sekretariatu:
12 29 88 321
Godziny pracy: 08:00–16:00.
Adres do doręczeń elektronicznych (ADE):
AE:PL-55449-88668-FHDDE-22.
Jak złożyć skargę
- Osobiście – dziennik podawczy, Kraków, ul. Wadowicka 8W (pon. 8:00–18:00; wt.–pt. 8:00–16:00),
- przez ePUAP – skrzynka:
/3bdy2cb654/SkrytkaESP
, - Pocztą – 31-056 Kraków, ul. Józefa 21,
- E-mailem – kancelaria@nfz-krakow.pl ,
- Ustnie do protokołu – w budynku przy ul. Wadowickiej 8W.
Link: nfz.gov.pl/kontakt (otwiera się w nowej karcie).
Rzecznik Praw Pacjenta
Dane kontaktowe
Biuro Rzecznika Praw Pacjentaul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa
e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
tel.: 800 190 590
fax: (22) 506 50 64
ePUAP:
/RzPP/skrytka
Adres do eDoręczeń:
AE:PL-30624-45146-FDVGI-18
Rzecznik Praw Pacjenta: Bartłomiej Łukasz Chmielowiec.
Link: rpp.gov.pl (otwiera się w nowej karcie).