Skargi i wnioski

Pacjent może złożyć skargę, uwagę lub wniosek – także anonimowo. Zgłoszenia przyjmujemy ustnie lub pisemnie, w każdej naszej lokalizacji oraz za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej lub telefonu.

Jak złożyć skargę/wniosek w naszej placówce

  • Ustnie – w rejestracji lub u upoważnionego pracownika,
  • Pisemnie – pozostawiając pismo w punkcie obsługi lub przesyłając elektronicznie,
  • Telefonicznie / elektronicznie – zgodnie z danymi kontaktowymi przychodni,
  • Bezpośrednio u Prezesa Zarządu – po wcześniejszym umówieniu terminu.

Zgłoszenie skargi do NFZ – Małopolski OW

Jeśli świadczenie realizowane w ramach umowy z NFZ budzi Twoje wątpliwości, możesz złożyć skargę do Narodowego Funduszu Zdrowia (Małopolski Oddział Wojewódzki w Krakowie).

Adresy i godziny

MAŁOPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ
ul. Ciemna 6, 31-053 Kraków
sekretariat: ul. Ciemna 6 oraz ul. Wadowicka 8W
tel. sekretariatu: 12 29 88 321
Godziny pracy: 08:00–16:00.

Adres do doręczeń elektronicznych (ADE):
AE:PL-55449-88668-FHDDE-22.

Jak złożyć skargę

  • Osobiście – dziennik podawczy, Kraków, ul. Wadowicka 8W (pon. 8:00–18:00; wt.–pt. 8:00–16:00),
  • przez ePUAP – skrzynka: /3bdy2cb654/SkrytkaESP,
  • Pocztą – 31-056 Kraków, ul. Józefa 21,
  • E-mailem kancelaria@nfz-krakow.pl ,
  • Ustnie do protokołu – w budynku przy ul. Wadowickiej 8W.
Kontakt z NFZ

Link: nfz.gov.pl/kontakt (otwiera się w nowej karcie).

Rzecznik Praw Pacjenta

Dane kontaktowe

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa
e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
tel.: 800 190 590
fax: (22) 506 50 64
ePUAP: /RzPP/skrytka
Adres do eDoręczeń: AE:PL-30624-45146-FDVGI-18
Rzecznik Praw Pacjenta: Bartłomiej Łukasz Chmielowiec.
Infolinia RPP: 800 190 590

Link: rpp.gov.pl (otwiera się w nowej karcie).